Re: SENS PODKRECANIA

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 16:40:54 MET

Wojciech Giersz napisał(a):

> Bez przesady... Bardzo duzo P3-550 (czyli Coppermine) chodzi na 825MHz
> (czyli 50% podkrecenia), z nizszych modeli o 50% podkreci sie praktycznie
> kazdy. A egzemplarze typu 550_at_935 wcale nie sa takie wyjatkowe.

> Ja bym nawet stwierdzil, ze P3 sa lepiej podkrecalne niz Durony. Juz nie
> wspomne tutaj o fakcie, ze podkrecone P3 np. z 600 do 900MHz jest duzo
> szybsze od fabrycznej 933-tki, gdzie zas Duron przy standardowym dla tego
> procesora podkreceniu jest rowny wydajnosciowo szybszemu modelowi.

z powyzszym jestem sie gotow zgodzic z braku wlasnych doswiadczen z
PIII, opinie opieralem jedynie na zaslyszanych wiadomosciach. Jednak
dalej zostaje zly stosunek moc-cena. Stad moze taka opinia, bo wiekszosc
overclockerow stara sie kupic tani i szybki proc.

> A to inna sprawa.
no wlanie :)

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |