Re: WGK - sklep internetowy

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 16:16:08 MET

Uzytkownik "Jarek G." <jgoralski_at_faq.net.pl> napisal w wiadomosci
> Dnia Thu, 29 Nov 2001 15:00:34 +0100, "SS" <ssobie_at_poland.com> napisal(-a)
> cos takiego:

> Uzywasz OE - znaczy masz dostep do sieci; jesli nie masz do WWW, to
znaczy,
> zes cos przesrobal.. i teraz cierp ;)
> A zamawia sie u nich i tak przez WWW - chyba, ze bedziesz mial szczescie i
> trafisz na dobry humor - to Ci odpisza, ze maja to, co Cie akurat
> interesuje..ale na szczescie tez trzeba zapracowac.
> Dostales adres WWW - z niego mozna dojsc, na jakie konto wyslac maila,
zeby
> [...]

Ja tego nie rozumiem czy tak trudno jest wpisac adres e-mail ???
A tak toczy sie dyskusja czy mam dostep do WWW czy nie .
Nie mam WWW bo taka jest polityka firmy i koniec kropka .
A cierpie gdy tocza sie takie rozwijajace dyskusje .

Szkoda czasu modemowcow , ja mam LAN a TY ????

Od skubancow to mnie nie wyzywaj cwaniaczku ....