Re: Problem z Detonatorami - help !!!

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 13:39:53 MET

SparkMan napisał(a):

> Zrobilem tak jak opisuja:
> 1. odinstalowalem denatory
> 2. zrestartowalem
> 3. zainstalowalem standardowy vga
> 4 zrestartowalem
> 5. zaistalowalem detonatory (oryginalne ze strony producenta)
> 6. zrestartowalem

Ja to robię tak, że kasuję infa od Detonatorów i odinstalowuję kartę
(nie trzeba wtedy 2x restartować systemu)

> No, i tu zaczynaja sie schody. Po paru minutach pracy wszystkie
> ikonki obslugujace okna (do zamykania, maksymalizowania, w
> eksploatorze plusiki sluzace do rozwijania folderow itp.) zamienily
> sie jakies wykrzaczone dziwolagi.
> Czy ktos mial juz takie problemy i jak temu zaradzic?
> Pomozcie bo jestem na skraju zalamania.

Ja tak mam przy Detkach seri 2x.xx pod w9x, w2k i na tych systemach
używam seri 14.62 (oficjalne Asusa dla mojej karty: V6800). Natomiast
pod WinXP 21.81 działają OK.

Pozdrawiam

--
 Szymon Osiecki