Re: UPS a Soft

Autor: chromexkomp (chromexkomp_at_go2.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 11:44:23 MET

Użytkownik "Jasioo" <jasioo_at_poczta.e.pl> napisał w wiadomości
> Mam 2 UPS y z mozliwoscia monitorowania.
> Czy mozna stosowac do nich dowolny soft innego producenta (chodzi o
> zamykanie windy po zaniku napiecia).
nie nie można (np APC mają własny system transmisji informacji).

> Jaki kabel uzyc do komunikacji UPS-KOMP (ew.specyfikacje)
Win 2000 prof(bo taki mam) posiada sterowniki uniwersalne (tzw zasilacz
rodzajowy czy cos takiego) i tu dolaczam sie do prosby jakie polaczenia maja
byc w kablu COM (probowalem 1:1 i nici) i jak ustawic parametry w
ustawieniach zasilacza (posiadam ups Amcom 1200VA)