IBM

Autor: Stanisław (sg4395_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 22:55:59 MET

Posiadam stary komputer IBM 486 typu IBM 9556.Jest to maszyna z kartą
sieciową,fdd 2.88Mb oraz co dla mnie najważniejsze posiada wbudowaną kartę
SCSI.Chciałbym go użyć do pewnych celów.Kłopot jest jednak w tym,że po
włączeniu pojawia się przekreślony napis OK na czerwono i nic więcej się nie
dzieje.Podejrzewam,że przełącza się na włąsny BAsic .
Chciałbym uzyskać informację jak można wejśc do BIOSU tego komputera bo
wszystkie znane mi "chwyty" zawiodły".Natomiast sam raz pokazał mi bios ale
po restarcie wróciła plansza OK-czerwona i przekreślona.
Bardzo proszę o pomoc