Monitor 19" - pomocy prosze...

Autor: Marcin Mazurek (m4m_at_wp.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 16:31:37 MET

Brat studiuje na ladowce i potrzebny mu sprzet do CAD-a. Ja mam mu pomoc, ale od tego
wszystkiego sam zglupialem do reszty...

Na poczatku mial byc SONY G400FD. Niestety SONY zastapilo go drozszym modelem G420 i
niestety juz poza zasiegiem finansowym. Wiem, ze to latwo powiedziec - doloz stary te
200-300PLN, ale w ten sposob mozna dokladac i dokladac ... i kupic niezla 21".

Teraz w obszarze zainteresowania jest na I miejscu MAG Innovision 810FD - przyznam, ze
glownie ze wzgledu na SONY-podobnosc. Niestety w tej chwili jestem na tyle do tylu na
tym rynku, ze nie wiem na ile mozna zaufac tej marce. Jakos z przeslosci MAG dobrze mi
sie kojarzy ale konkretnie nic. Jakby ktos mogl cos powiedziec na ten temat. Prosze...

Szczegolnie chcialbym wiedziec jak ten model MAG-a ma sie do:

1. NEC FE 950+
2. LG Flatron 915FT+
3. Samsung 900NF
4. Philips 109 P20 Brillance

Kluczowym kryterium jest chyba ostrosc i stabilny obraz - czasem trzeba dosyc dlugo
wslepiac sie w te wszystkie kreski. Zreszta sam nie wiem nie jestem CAD-owcem...

Pozdrawiam,

MarcinQ