asus v7700 deluxe

Autor: Michal Walkowski (samael_at_irc.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 09:37:59 MET

    Witam. Mam karte jak w temacie i do tego Cel800_at_920, 256 mb ram, abit
sa6, dysk ibm 7200 rpm, sb live. Przy zgrywaniu polowy PALa z jednoczesna
kompresja do divxa ( bez straty ) obciazenie procesora wynosi ~80%, czy to
dobry wynik? Jaki sprzet jest potrzebny do zgrania calego PALa?

A tak obok tematu, jak wyglada sprawa dekodowania programow ta karta? Jak
rozumiem borg i moretv wogole mi sie nie uruchomia...

--
Michal