Re: Ocencie taki zestaw

Autor: Lenar (lenar666_at_go2.pl)
Data: Thu 29 Nov 2001 - 08:36:12 MET

Użytkownik GeRaLt <geraltz_at_poczta.onet.SPAM.pl> w wiadomoœci do grup
dyskusyjnych napisał:3C056B27.3070207_at_poczta.onet.SPAM.pl...

> 1. Riva TNT? Napewno taka slaba karte chcesz?
> 2. Osobno RW i CW nie sa potrzebne, chyba ze bedziesz BEZ PRZERWY uzywal
> RW na zmiane z roznymi plytkami.
> 3. Monitor? Nie znam sie na nich, ale staralbym sie kupic 17".

1.Tzn. Rive to ja juz mam z rok w aktualnym kompie. Mysle ze
na razie pociagnela by jeszcze troche, a pozniej jakis GForce.
3.Monitor mam ze 2 lata. Staruszek przezyl jedna awarie, ale teraz
jest juz dobrze. Nowe siedemnaski sa troche drogie :(

Pozdrawiam
Lenar