Re: PII 233 i RivaTNT

Autor: Artur Sz. (arturesz_at_wp.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 23:43:29 MET

Użytkownik "pasikonik" <mihal_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich grupowiczow. Mam komputer na plycie A-Trend ATC-6130
Intel
> 440LX z procesorem PII 233, HDD 17GB i 256 RAM. Mam zamiar do tego
> zabytkowego zestawu podlaczyc karte grafiki RivaTNT 16MB lub 32MB. Czy
warto
> cos takiego instalowac ww. sprzecie? Ewentualnie co polecacie w zamian? Na
> koniec dodam, ze do tej pory korzystalem z 4MB karty ATI 3D Range Pro.
> pozdrawiam
> pasikonik

Czesc

Mam plyte ATC-6120, PII 233 MHz, HDD IBM-30GB, i 198MB RAMu. Mój kolega
posiada takim sam zestaw tyle ze z w/w ATi 3D Rage Pro. Po wymianie karty na
Rive II M64 (tylko M64) mój sprzęt dostał niezłego kopa. Nie jest to coś na
najnowsze gry, ale niektórzy z nowszymi kompami zastanawiają sie nieraz jaki
mam procek "ze tak to hula".

Z czystym sumieniem polecam Rivke. Jednak wszystko zalezy od tego czego
wymagasz od sprzetu.
Zycze udanej zamiany.