Re: Wyciąganie z ISO

Autor: GoTaR (gotar_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 23:38:23 MET

Rafał Lipski <anty_at_spam.pl> skribis:

> Czy ty masz chłopie jakiś problem ze sobą? Kolejny święty rycerz netykiety się znalazł. Jak

Kolejny analfabeta się znalazł.
'Pecet, czyli komputery klasy PC.'
Tak brzmi opis grupy. Co ma ISO do PC?
I nie chodzi o netykietę a o to, że ja nie chcę tego gówna czytać.

> nie masz nic do powiedzenia poza głupimi uwagami to lepiej siedź cicho!!! Wiem bo twoje
> rzeczowe komentarze to już na kilku grupach widziałem!!!

Oki, odpowiem. Aby wyciągnąć pliki z obrazu ISO należy podmontować go po
loopbacku. Rozumiesz może teraz, dlaczego to jest NTG?

Ustaw sobie delimiter sygnatury.

--
GoTaR <gotar_at_priv0.onet.pl>		USA sux