Przekładanie dysku w Windows ME - problem

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 23:30:44 MET

Witam!
Mam taki problem:
Stary, mały dysk chcę włożyć na kieszeń, a nowy mieć na stałe.
Problem w tym, że nie chcę instalować na nowo wszystkich programów. W
Windows 98 był na to sposób, ale jaki jest skuteczny i szybki w WinME?
Problem w tym, że nijak nie umiem przenieść systemu na czysty dysk, bo
komenda SYS mówi, że tylko jest do dysku C:. Nie pomaga dyskietka startowa,
a przeniesienie systemu z dyskietki Win98 kończy się katastrofą po
przekopiowaniu plików i restarcie mam komunikat, że mam zły system, bo
IO.SYS pozostał z Win98.
W ogóle, to jak robić kopie zapasowe w WinME?
Proszę o pomoc i wyrozumiałość,
Gość, (stały bywalec pl.misc.elektronika)
Robert