Re: Premiera WinXP

Autor: Wełrzaspym Cajime Ramsitz (mazzi_at_interia.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 21:56:31 MET

| Hmmm na oprogramowanie stawka Vat wynosi 0%.Moja firma od 11 lat sprzedaje
| sprowadzane z zagranicy oprogramowanie bez cla i vatu.cli sie i
opodatkowuje
| tylko sam nosnik (plyta lub dyskietki) ale to sa grosze ....
| Dlaczego wiec do cholery inni kaza placic VAT to nie mam pojecia ...

Moze to wersja na pieciuset dyskietkach...
Wtedy vatu byloby 110 zl!
;)
Ale tak powaznie: Czyli mowisz, ze firma sprzedajaca soft nie ma prawa
doliczac vatu do programow a jedynie do nosnikow?
Ale przeciez jezeli ktos ci mowi, ze sprzeda WinXP na 1 plycie za 500 netto
to moze rownie dobrze znaczyc, ze sprzedaje ci WinXP za 1 zł a plytke za
499. Ma przeciez prawo ustalac dowolne ceny na artykuly, ktore sprzedaje - a
ty nie masz wyjscia - nie kupisz WinXP "bez butelki"...
No ale to ty tu masz doswiadczenie w sprzedazy softu wiec ciekaw jestem jak
to widzisz? Czy popelniam gdzies blad?

pozro

Wełrzaspym