Re: Przerwanie IRQ

Autor: Robert Brachun (Creapi_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 21:58:35 MET

Witay... Riley

Dn. 04-Lis-01 napisano:

>R Kiedyś miałem sytuację: modem, albo dźwięk. Nawalało mi
>R przerywanie. Pomogło przełożenie urządzeń między soltami PCI. Daj
>R tę kartę jako pierwszą [najniżej (chyba)].

A ja musiałem wywalić modem (win) z komputera i dopiero wtedy udało mi
się cokolwiek (winde) zainstalować. Da się to jakoś skutecznie wyłączyć
w BIOSie (próbowałem - "OnChipSound, OnCHipModem)? Acha, dźwięk jest na
PG a na winmodem jest taki wąski slot co ja nie wiem. Wyjąłem modem i
komputer odżył. Konflikt przerwań?

W trakcie instalowania windy za każdym razem w którymś momencie
wyskakiwały komunikaty "Invalid DPMI....", "General Protection
Fault" i parę innych co już nie pamiętam.

--
By Way
Zygi