Re: Fujitsu/Quantum

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 00:24:38 MET

Kasia K wrote:

> Moj zasilacz zrobil big-bang i idac z dymem na tamten swiat spalil mi dyski
> (i wszystko inne co mialam w kompie). Marze o tym by odzyskac dane z tych
> dyskow i zyje nadzieja ze znajde kogos kto ma:

[...]
> Quantum 2110AT 2.1G

Sorry, ale akurat takiego nie mam ;-(
Nurtuje mnie natomiast inna sprawa: jak się spaliły te zasilacze?
Spaliły mi się (już?) dwa zasilacze i zawsze dyski Quantum przeżywały!
(i tylko te: Seagate oraz Conner niestety nie wytrzymały tego...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|