Re: Drukarki HP i zużywanie tuszu kolorowego przy czarn

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 18:47:26 MET

Użytkownik <mrwolf_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:1d34.00000a87.3c03bbb8_at_newsgate.onet.pl...
> Doszły mnie słuchy, że w niektórych (nowszych) modelach
> drukarek HP podczas druku czarno-białego (w odcieniach
> szarości) drukarka zużywa również minimalne ilości
> tuszu kolorowego. Prawda to?

Jeżeli ustawisz w opcjach drukarki druk czarnobiały
i najlepiej gruboziarniste symulowanie koloru to będzie drukować
używając tylko czarnego tuszu.

W innym przypadku oczywiście że sobie miesza kolory
żeby efekt był jak najbardziej zbliżony do tego co jest na
ekranie.

Jak Ty sobie wyobrażałeś wydrukowanie danego odcienia popieli
przy użyciu tylko czarnego tuszu - jakiś super-dithering w 10000dpi?

Druk w odcieniach szarości to nie to samo co wydruk "czarno-biały" ...

PeJot