Re: TV-in na s-video

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 15:22:48 MET

"Kulonik" <zbysios_nospam_at_poczta.wp.pl> wrote in message
> Witam,
> Problem wygląd nastepująco:
> karta ma wyjście Composite i s-video ale tylko wejście S-video. Mam kabel
> s-video - s-video, natomiast w telewizorze i magnetowidzie są tylko złącza
> euro. Wiem, że można dostać przejściówkę z euro na composite (wyprowadzone
> wej i wyj video i audio), natomiast nie spotkałem się z przejściówką euro
na
> s-video. Może ktoś wie gdzie można dostać taką przejściówkę (czy wogóle
jest
> to możliwe - trzeba rozdzielić sygnały luminacji i chrominacji) lub
> [...]
Na stronie http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html jest
schemat przejsciowki. Co prawda z svideo na chinch, ale na koncu artykulu
autor pisze, ze jest mozliwe jej dzialanie w druga strone,
chociaz obraz jest juz pogorszony.
Jednak schemat jest na tyle prosty i czesci tanie
(wtyczka svideo, chinch i kondensator), ze mozesz pokusic sie
o wyprobowanie.
(sam musze sklecic taki kabelek, bo jak kupowalem karte oem z tv-out (tylko
svideo),
nie mieli do niej w sklepie kabelka)
Pozdrawiam
Darek