Re: Schemat kabla (magnetowid-2czincze ----->> karta TV)

Autor: oleey (oleey_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 11:55:53 MET

"amulet" <amulet_at_interia.pl> wrote in message
> Bardzo pilnie poszukuje schematu kabla S-Video za pomoca ktorego >moglbym
> zgrywac z Magnetowidu VHS (2 czincze- jeden od obrazu a drugi od
>dzwieku )
> na komputer za pomoca karty telewizyjnej typ AverMedia (wejscie cos >jak
PS2
> podobne i jeden czincz)

U mnie w AverMedia TVPhone jest gniazdko chinch bezposrednio na karcie i tam
podlaczam sygnal video(nie uzywam tej przejsciowki "niby"PS/2 - chinch).
Natomiast dzwiek podlaczam do LineIn na karcie dzwiekowej

pozdr. oleey

[ GG: 1314413, Mail: oleey_at_poczta.onet.pl ]

"Wszyscy jestesmy psychiczni, ale nie wszyscy zdiagnozowani"