Re: Fujitsu/Quantum

Autor: MK (mklimala_at_jsw.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 09:05:14 MET

> Moj zasilacz zrobil big-bang i idac z dymem na tamten swiat spalil mi
dyski
> (i wszystko inne co mialam w kompie). Marze o tym by odzyskac dane z tych
> dyskow i zyje nadzieja ze znajde kogos kto ma:
>
> Fujitsu MPF3204AT 20G i/lub
>
> Quantum 2110AT 2.1G
>
> i kto mi takie modele odsprzeda, bym mogla przelozyc elektronike do mich
> dyskow i przezyc reinkarnacje moich danych, a tym samym swoja [....]

Swego czasu miałem taką samą sytuację i niestety podmiana elektroniki w
dysku nic nie dała...
spalone też były najprawdopodobniej silniki krokowe czy coś...
pozostało mi jedynie czytanie danych z samych tależy ale to inna zabawa i w
specjalistycznej firmie rozmowa o tym zaczynała się od kwot >2500,- wszystko
zalezy od tego jak wysoko wyceniasz swoje dane...

Przesyłam moje kondolencje.