Re: SENS PODKRECANIA

Autor: ThestinY (thestiny_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 08:43:16 MET

no mam pewnosc ze przy 1,6 da sie ripowac filmy ale nie da sie grac..
a jezeli chodzi Ci o zepsucie sie powazniejsze sprzetu to i tak mam
gwarancje wiec cos sie bedzie kombinowac :-) proca raczej nie przegrzeje, 5
wiatrakow w kompie mam nadzieje ze wystarczy. :-) jak chce byc absolutnie
pewien kompa qtry np zostawiam na kilka dni pod "opieka" zony to puszczam go
na nominalnej predkosci i obnizam napiecie z 1,75 na 1,7 :) 40 stopni w
stresie to chyba nie duzo ;-)) (moj wczesniejszy PIII800na1,1 mial 54 w
stresie)

--
The$tinY
Matrix wykonal niepoprawna operacje