Re: Open GL czy Direct3d ?

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Wed 28 Nov 2001 - 02:37:38 MET

On Tue, 27 Nov 2001 10:51:13 +0100, "yodacki" <yodacki_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Moje pytanie dotyczy ogolnie wydajnosci. Czy lepsze to czy tamto. Nie chodzi
>mi o pisanie czegos w OpenGL czy Direct3d. Zastanawiam sie tylko co byscie
>polecili. Z czego korzystac np. w 3d Max'ie a z czego np. w gierkach ktore
>maja obsluge jednego i drugiego.
Maxa i podobne programy odpalaj pod OGLem (chyba, ze masz karte ktora
z zalozenia ma kiepskie stery pod OGL - vide Savage), gierki wedle
uznania i wlasnych obserwacji (jesli mam wybor to na ogol odpalam w
OGL - tak dla zasady na pochybel Billowi ;-)

Jaka masz karte grafiki?

POzdro
GLide