Re: Monitor 19" - pomocy prosze...

Autor: Pawel (polm_at_kki.net.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 23:27:49 MET

> Mam ten model przed swoim nosem, pracuje w 1280x1024_at_100Hz, karta grafiki
> Matrox G550. Szczerze i goraco polecam ten model monitora. Obraz jak
zyleta,
> kolory
> nasycone i barwne. Cena okolo 2000 zl.
Ja też moge polecic LG ale tylko pod warunkiem ze bedzie pracował z Matroxem
na 2 monitory LG 995FT i 915 FT zauwazylem ze w Cadzie i tylko tu obraz jest
mało czytelny (literki jakby rozmyte) mimo kombinacji z draiwearmi itd
znaczna porawe 50 % lepiej dal tylko matrox G550.
Pozatym polecam Samsunga 900 NF lub taniej (niestety nie płaski Samsung 950p
plus (bardzo dobre parametry)
Pozdrawiam
Paweł