Re: ISA a PCI

Autor: Waldemar Krzok (waldemar_at_zedat.fu-berlin.de)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 19:41:28 MET

są. Karty testowe firmy PLX. Mam nawet coś takowego. Toto ma złącze ISA, na
burcie kilka międzymordzi równoległych do podłączenia czegokolwiek a na
pleckach złącze 16to bitowe ISA i dla przetestowania jest (przynajmniej w
mojej było) modem 9.6k (może 19.2k nie pamiętam) ze złączem ISA ;-))
Karta kosztowała jakieś 350$.

a za 200 taki nieużywany.

Waldek