Re: Nagrywarka TEAC

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 00:06:40 MET

"<>uHo<>" wrote:

> Użytkownik Krzysztof Sterna <krzys_sterna_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
> grup dyskusyjnych napisał:9tosic$5h3$1_at_news.tpi.pl...
> >
> Miałem ten sam problem musisz sobie sciagnąc jakis upgrade do WinOnCD

Mam wszystkie upgrade do mojego WinOnCD 3.6...

> lub poprostu zdobyc wersje 3.8 Osobiscie polecam nero 5.5xx.

A potrafi wreszcie Nero nagrywać POPRAWNIE polskie litery w nazwach
plików???
(Pytam, bo ostatni raz testowałem "to" jakieś 2 lata temu i tylko
WinOnCD zamieniał znaki w nazwach na standard ISO lub DOS - np.
ówczesny Nero 5.0.x.x w nazwach "8.3" nagrywał albo "_", albo znaki
w Win_1250 ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|