Re: jak usun±æ program (pilne!)

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 19:35:13 MET

Tomfa wrote:

>We¼ se kolego po prostu formatnij dysk, a nastêpnym razem ostro¿niej z tym
>klikaniem :))

LOL;

pytanie: rozlalem sobie herbate na debowa podloge i mam teraz taka
ciemniejsze plame na srodku pokoju; czy ktos moze mi polecic jakas
metode na usuniecie tej plamy?
odpowiedz: We¼ se kolego po prostu wyburz chate, a nastêpnym razem
ostro¿niej z tym wylewaniem :))

LOLx10;

uwielbiam takie proste i jasne metody na rozwiazywanie problemow z
softwarem;

czy Kolega nie uwaza, ze w takiej sytuacji mozna na wszelki wypadek w
ogole wyrzucic dysk twardy i kupic sobie nowy?

pozdrawiam;

--
dosyc mam tego; NO MASZ TEGO SIGA;
podam jeszcze majla: podolany_at_poczta.wp.pl