Re: Newsbot dla pl.comp.pecet

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 19:38:25 MET

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> wrote:
> Hi,

> Tutaj mnie zainteresowałeś... Odpowiedniego bota możnaby spokojnie
> napisać (np. reagującego na wszystkie posty z podanym adresem Allegro).
> Proponuję rozpocząć dyskusję na temat użycia takiego czegoś na pl.comp.pecet.
No, samo alegro to za malo, ale juz z adresem showitem czy jak to tam bylo
to juz moze tak. Mozna jeszcze ciac po wystapieniu odpowiedniej ilosci
nielegalnych warazow, np. "sprzedam"+"cena"+... Mozna takze pozwolic
konkretnym userom na polaczenie sie i poproszenie bota o wywalnie postu
po podaniu jego message-id (jakies bydlece spamy w obcych jezykach).

> BTW jak widzisz technicznie takiego bota? Postawiłby go ktoś na
> istniejącym serwerze czy stawiać go na moim (jeśli zostanie zaapro-
> bowany)? Jeśli na moim, to jaki serwer wpuszczałby cancele mojego
> bota?

Mam u siebie w pracy serwer news, mam u siebie w pracy serwer na ktorym
moglby dzialac taki bot, itd itp :) Wymieniam posty z TPI, UW i ICM.
Sadze ze wystarczy :).

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki

--