pomocy, chyba juz po raz ostatni

Autor: Bajus (bajus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 19:08:25 MET

hej,
nie wiem juz po raz ktory pisze na grupe z moim problemem,
co post wymieniam kolejny element i ciagle to samo .. teraz zostaly mi tylko
dwa,
wydawac by sie moglo, ze kluczowe elementy; plyta + procek ...
komp ciagle sie wiesza, co bym nie zrobil .... otworzyl zdjecie, program
odpalil, gre, cokolwiek ...
wymyslilem juz na to antidotum .., ktore jednak jest meczace mimo, ze dizeki
niemu moge pracowac
na kompie, otoz:
-po odpaleniu kompa instaluje VIA PCI IRQ Routing Miniport Driver - V1.3A,
na koniec instalacji wybieram samodzielny restart kompa,
-po w/w wylaczam zamykam winde, wylaczam komputer po czym wlaczam
od tej pory komp moze byc wlaczony ile mu sie zywnie podoba, nie sypie sie
jak wczesniej,
lecz za kazdym razem ta operacje musze powtarzac :(((
nie wiem, czy pomaga mu ten Driver, czy wylaczenie kompa .. nie wiem czemu
tez ciagle musze to instalowac, ze nie moze komp sobie wbic do lba, ze ma to
zainstalowane :((
oto moja konfiguracja,

ATC 7720+, VIA KT133 K7 Socket A ATX MB, Ultra DMA/100,
Duron 800,
2 * 256 DIMM #133,
2 * Seagate 40gb 5400,
TEAC 12/10/32,
TOSHIBA MD-1212,
Pixelview X-Player, gf2pro 64mb, (msi gf2mx 32mb)
sb live! value,
zasilacz 300w (240w),
w nawiasach podalem urzadzenia, ktore juz w nim wymienilem, ktore
podejrzewalem o zwisy kompa,
teraz sadze, ze problem lezy w plycie, procku lub .. karcie muzycznej, tzn
porcie w ktorym ona siedzi ...
wiem, ze to moze upierdliwy problem .. ale coz... nie daje rady :( komp juz
byl ze 4 w serwisie, za kazdym razem u nich sie ani razu nie zawiesil :(
mysle, ze przez to, ze nie isntalowali wszystkiego tzn sb live!,
moze problem lezy w plycie, w ustawieniu jej ... i ten driver irq od tego ..
nei wiem

wiem jedynie, ze nie zaufam po raz 2 amd & via, moze i strace na tym ... ale
coz .. to jest moj pierwszy amd (wczesniej ciagle intel 486/p166/p3_450) i
mam z nim takie problemy ...

z gory dizeki za ewentualna pomoc, najmniejsza sugestie
pozdrawiam
- - -
Bartosz 'Bajus' Poreda
bajus_at_friko.onet.pl