Re: ---== Ciąg dalszy zaqpów: DRUKARKA ATRAMENTOWA do 600 zyli ==---

Autor: shephard (shephard_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 18:31:07 MET

Użytkownik "Kekacz" <fff_at_www.pl> napisał w wiadomości

> Canon jest tanszy w eksploatacji od HP i co jeszcze? Moze po wydrukowaniu
> jednej strony jeszcze zlotowke odpala w łape? Bylem w 5 sklepach jak
narazie
> i wszedzie mowia, ze akurat HP jest bardziej ekonomiczna, a nie polecaja
> Canona i Lexmarka, zwlaszcza w modelach do 600 zeta.

Niespecjalnie ufam sprzedawcom... w większości sklepów nie wiedzą nawet co
maja na składzie i nie znają wyników działań tych urządzeń.
Czasami wpadam do takiego sklepu i gostek proponuje mi takie gufno (z którym
sam miałem wcześniej do czynienia) że z trudem zaciskam żeby żeby mu się w
twarz nie roześmiać - zwykle to nie jego wina, bo zielonego pojęcia nie ma
co sprzedaje i tak zachwala...

Dlatego pytam na liscie, a nie w sklepie :)

--
    pozdroofka