Re: pytanko o opinie nt. LANu

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 18:24:43 MET

Użytkownik Klaudiusz <fatla_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9tt532$5eq$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
[...]
> A gwoli scislosci to jestem elektrykiem i nie jedna siec koputerowa z system
> zasilania komputerow zrobilem.

No to przy okazji się zapytam.
U mnie w domu (blok) pomiędzy kaloryferem
a kołkem uziemienia w gniazdku jest około 60V napięcia
zmiennego (oczywiście czuć jak się dotknie spoconymi rękami ;)
Jeżeli dotknę tego uziemienia i np. ekranu kabla od kablówki to
też troche kopie.

O co chodzi ?
Kaloryfer jest przecież chyba zazerowany ?
Uziemienie też powinno być gdzieś w piwnicy
zazerowane ?

PeJot