Re: SDI i zaszumione linie

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 18:30:56 MET

On Sat, 24 Nov 2001 12:17:28 +0100, "Jacek"
<bez_spamu_freezy_at_poland.com> wrote:

>Po wielu probach doszlismy iz przyczyna braku polaczenia jest slaba jakosc
>linii telefonicznej.
>Czy jest jakis sposob aby polaczyc sie z mniejsza predkoscia ? Tak jak np. w
>przypadku modemow analogowych wpisywalo sie w dodatkowych opcjach AT+MS=V34
>i wtedy chodzil bez zarzutow ?

co dp linii to dziwne - przeciez sprawdzaja jakosc przed
instalacja sdi. jak wtedy byla dobra to teraz reklamowalbym do
skutku.
co do polaczenia to jest cos takiego. sdi pracuje z transmisja
115.2/70 kbit/s w trybie dynamicznego dobierania szybkoœci lub
57.6 kbit/s w trybie stałej szybkoœci. mozna sobie zazyczyc ten
drugi tryb ale to ustawiaja na centrali. sam kiedys mialem klopoty
i tak mi ustawili ale niestety wtedy sdi wcale nie dzialalo :(
moze cos tam spieprzyli.
zajrzyj:
http://his.ericsson.pl/

--