Re: DIMM czy DDR ?

Autor: TZD (tzd_at_interia.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 17:21:11 MET

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_wp.pl> wrote in message

> nic nie zobaczysz w predkosci, internet ? mp3 ? no cos ty :)

hmm... wiem ze wiesz o co mi chodzilo wiec przejde dalej...

> jak masz kase do ddr (ale to do gier, kodowania divx itp) kt266a jest
> najnowszy. Jednak star 133a bedzie rownie dobry w tym co podales - a
tanszy.

Chodzi mi takze o to , zeby np za 1.5 - 2 lat mozna bylo kupic do tej plyty
bedacego wtedy starocia athlona xp 1800 czy cos w tym rodzaju i zeby windows
2004 chodzil sprawnie...
mysle ze za 2 lata standardem bedzie pamiec ram ddr <???> tak wiec wole
zainwestowac w dobra plyte <uwazam ze jest najwazniejsza czescia komputera,
badz co badz i na niej nie powinno sie oszczedzac> dlatego wybralem poki co
Microstar K7T266 Pro2 za 606 zl... <btw to drogo?>

Pozdrawiam...
T.