Monitor 19" - pomocy prosze...

Autor: Marcin Mazurek (marcin.mazurek_at_centertel.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 17:07:05 MET

Staram sie jak moge pomoc bratu (studiuje na IL) wybrac jakis sprzet do CAD-a. Niestety im dalej w las tym bardziej jestem skolowany...

Na poczatku byl brany pod uwage SONY G400FD, ale firma SONY zastapila go nowszym i drozszym G420, ktory wymyka sie z niestety poza gorny limit wydatku na ten cel (2300 PLN). Wiem, ze latwo powiedziec: doloz stary te 200-300PLN a nie bedziesz zalowal, ale ja naprawde wiecej nie moge, poza tym jakby tak dokladac to w konci i dobra 21" mozna by sobie sprawic...

Teraz wybor padl na MAG Innovision 810FD, przyznam szczerze ze raczej ze wzgledu na jego "SONYpodobnosc", bo niestety blizszych informacji o tym monitorze nie posiadam. Jakos jak siegne pamiecia MAG dobrze mi sie kojarzy, ale nic konkretnego, dlatego prosilbym o jakies opinie o tym monitorze zwlaszcza jak wypada na tle:

1. NEC FE 950+
2. LG Flatron 915FT+
3. Samsung 900NF
4. Philips 109 P20 Brillance

ew. inny mający przy 1280x1024 ok. 100Hz

W zastosowaniach CAD chodzi o ostrosc i stabilny obraz z "przyjemna" biela - czasem trzeba sporo czasu spedzic przy takim monitorku wslepiajac sie zawziecie we wszelkie kreseczki w ACAD-zie.

Jak wyglada wg was kolejnosc rankingowa tych monitorkow. Prosze napiszcie cos, bo jak sie bede z tym bujal jeszcze dwa tygodnie to osiwieje... ;o)

Pozdrawiam,

MarcinQ