Re: Bardzo wydajny sprzet

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 16:33:14 MET

"R4v" <raist_at_poczta.fm> wrote:
> To jeszcze jedno pytanko. Da sie wcisnac karte 32-bitowa do PCI-64/33?
Bo do
> wersji 66MHz to z tego co widzialem nie (i juz sam nie wiem czy brac
plyte
> na dwa proce czy nie :(.

W przypadku Tyan S2460 (Tiger MP) nie powinno być problemów. Zobacz
dokumentację - to jest ten sam standard PCI, to samo zasilanie i ta sama
prędkośc pracy. Przede wszystkim ten sam kanał PCI - chpiset 760 MP
obsługuje tylko jeden kanał PCI. Zresztą sprawdź np.
http://www.amdworld.co.uk/tytiger1.htm "So do you loose use of those
slots? No. The 64 bit PCI slots will run your regular 32 bit PCI
peripherals just fine."

B.