UPGRADE BIOSU do płyty Intel RC440 BX - P O M O C Y !!!

Autor: Krzysiek (aa_at_@aa.com.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 13:46:07 MET

Bardzo serdecznie proszę o pomoc w następującej sprawie.

Otóż mam płytę główną firmy Intel RC440 BX, w której to siedzi Celeron 400
MHz. Chciałbym w tą płytę wsadzić Celerona 800 MHz ale w dokumentacji tejże
płyty nie ma nic na temat tego, żeby ten procesor ona obsługiwała. Pisze
natomiast że wszystko zależy od wersji Biosu.

Sprawdziłem, na stronie Intela jest do ściągnięcia upgrade biosu do tej
płyty o symbolu: 4R4CB0XA.86A.0020.P14. Obecnie w moją płytę jest wgrana
oczywiście wersja starsza - 4R4CB0XA.86A.0009.P03.

Teraz pytania:
1. Czy upgrade rozwiąże mój problem?
2. Czy istnieje sposób (bez kupowania, instalacji nowego procesora i upgrade
biosa), żeby dowiedzieć się jakie procesory obsługuje nowy upgrade biosa?

Jeżeli nie sprawi Wam kłopotu piszcie na adres jozwik_at_hortus.ar.lublin.pl
Z góry dzięki serdeczne