Re: nagrywanie na dwóch nagrywarkach

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 13:21:57 MET

On Mon, 26 Nov 2001 15:58:56 +0100, "Maximus" <telefony_at_kr.home.pl>
wrote:

>czy można nagrywać jednocześnie na dwóch nagrywarkch
>jakim programem ?
>jakie wymagania odnośnie nagrywarki ? ( mam dwie tej samej firmy, ale inne
>modele)
Disc Juggler
jezeli znajdziesz dobry numerek to bedziesz mial wersje z
nielimitowana iloscia nagrywarek
jezeli nagrywarki obsluguja burn-proof lub cos w tym stylu to szybkosc
nie gra roznicy, jezeli nie to szybsza bedzie pracowala z szybkoscia
wolniejszej
najlepiej aby nagrywarki mialy takie same funkcje: overburning,
obsluga raw itp