Re: Poważny problem z instalacją win98SE

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 27 Nov 2001 - 12:56:47 MET

> <adadur_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Windowsa
>
> Wg MS windows9x nie obsluguje powyzej 1 GB
> http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q304/9/43.ASP?LN=EN-US&SD=g
> n&FR=0
>
> Ale moze i z 1 GB ma problemy ?
>
> Natomiast z autopsji wiem, ze nie bylo zadnych problemow ani w DOS ani w
> windows przy 768 MB
>
> --
Skoro tak to czy uda się instalacja przy wyjętej jednej kości czyli przy 512
MB, zdaje mi się że też zakańczała się niepowodzeniem. Czy ingerencja w plik
systemowy IO.SYS coś może pomóc. Podobno jest Patch dla 1 edycji win98 który
poprwawia pracę z większymi pamięciami - ale nikt nie przewidział > 1 GB.

Zatem ponawiam pytanie :
Jak przeprowadzić poprawną instalację?
Pozdruffka
adadur