Re: Litera dysku CD

Autor: Dariusz Gocol (dgocol_at_icslab.agh.edu.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 11:41:26 MET

"Arni" <arni7_at_hoga.pl> wrote in message news:9tumgd$fa$1_at_news.tpi.pl...
> Witam zainstalowalem win 98 i mialem dysk c i d -cd rom potem
zainstalowalem
> 2000 poniewaz zminiejszylem partycje c i na nowej zainstalowale 2000 ale
> teraz mam tak dysk c: -win 98 d -cd rom e - win 2000 jak zrobic zeby bylo
> tak
>
> c: - win 98 d -win 2000 e- cd rom
Tylko uwazaj, bo w2k lubi sie czasem pochrzanic, jesli zmienisz mu jakims
sposobem literke dysku systemowego (standardowo w narzedziach admin.
tego sie nie da - przynajmniej ja nie zdolalem :( )
Ale kiedys skasowalem jedna z partycji, tak ze systemowa w2k przesunela sie
o jedna w gore i system juz nie mogl wstac (zmienialem tez mu ustawienia w
boot.ini,
ale tez to nic nie dalo).
Najgorsze, ze probowal sie ponaprawiac i narobil jeszcze wiecej szkod,
tak ze po przywroceniu tamtej partycji i powrocie do "ukladu literek"
jak na poczatku, pojawialo sie okno logowania, ale przy logowaniu
uzytkownika, gasil to okno, troche rzezil dyskiem, a potem z powrotem je
wyswietlal
(podejrzewam, ze nie mogl odnalezc Documents and Settings, prawdopodobnie
mozna
bylo to naprawic jakos z konsoli, ale ze system jeszcze byl "mlody"
prosciej zamiast kombinowac bylo przeinstalowac).
Pozdrawiam
Darek