Re: Nie NAPRAWDE nik nie wie.

Autor: Lipner Mariusz (l-soft_at_data.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 10:04:53 MET

Użytkownik "Wozik" <wozik_at_lublin.top.pl> napisał w wiadomości
> "Lipner Mariusz" <l-soft_at_data.pl> pisze

> wie jak
>
> A jaki masz problem? Mądre przysłowie mówi, że jak coś działa, to nie
> należy tego "usprawniać" ;-)

Wiem, wiem, ale... i juz bylo za pozno. Bios sobie wgralem do wersji 1.08, a
koniecznie potrzebuje 1.04, ktorego w nowych nagrywarkach juz nie
uswiadczysz. Owszem mam taki BIOS w postaci *.exe ale nagrywarka nie pozwala
go sobie nadgrac. Od wersji BIOSu 1.05 zostalo zablokowane omijanie
SafeDisc_v2. Reszty juz chyba nie musze tlumaczyc.
Przeciez musi byc jakis trick.

Dajcie znac co o tym myslicie.
LiMeS