Re: Co wybrać - GF 256, czy MX400 ???

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 09:43:56 MET

"The_EaGle" <theeagle_at_tenbit.pl> wrote in message

> Zrobie testy na swoim MX'ie w srode i wieczorem wrzuce na grupe. Sam
> jestem ciekawy :-)
> W Q3 i SofiSandra2001 aaa no i oczywiscie 3DMark2000 or 2001

OK.

> Podstawowe zrodlo informacji :
> http://www.sharkyextreme.com/
> http://www.anandtech.com/
> i jeszcze kilka ale te sobie akurat przypominam...

:-))))))

> Prawidlowosc jest taka najpierw sharky za 5min pc.com.pl ;-)))
> Czy jest malo obiektywny? Hm...trudno wyczuc. Teraz testy i tak
> przeprowadza tylko pila wiec jego trzeba zapytac czy jest malo obiektywny.

A juz nie ma problemow z konfiguracja zestawow pod AMD. Bo jakis czas temu
nie polecal ich bo jak skladal to byly nie stabilne :-)))))))

> Trzeba bylo przeczytac co Enter napisal :-) cyt : "P P ekspert w
> dziedzinie kart kraficznych" Masz cos do dodania? ;-))

No comments :-)

> Wiesz jakie pytania niektorzy zadaja piszac do redakcji? PO tescie celka
> 800 dostalem z 500maili :-))) z pytaniem czy na mojej plycie da sie
odpalic
> celerona 800Mhz bo ja mam plyte taka a taka. Wiecej sie napisalem
> odpowiadajac na polowe tych maili niz w recenzji na 15tys znakow :-)))

Wiem co sie dzieje na pc.com.pl :-)

> ze to nie jest serwis komercyjny i wszyscy z checia pracuja dla wlasnego
> zaspokojenia :-).

Niestety malo jest takich serwisow.

> Zreszta niech Kris cos o tym powie :-)

On chyba tu nie pisuje:-)

> BTW:tak moze byc? ;-)

Jak najbardziej :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!