DDR PC-333

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 08:48:10 MET

Witam,

Pojawily sie juz w sprzedazy te pamieci, sa one niestety o 60%
drozsze od PC-266. Mam jednak pytanie. W jaki sposob posiadajac
"standardowa" plyte glowna uzywac tych pamieci? Moja plyta nie ma
dzielnika /5 wiec rozumiem, ze musial bym ustawic FSB-166 narazajac
w ten sposob na zniszczenie dysku itd... Czy moze pojawia sie nowe
biosy do plyt glownych? Jak myslicie? Jakies doswiadczenia?

PS: Moja pamiec chodzi na DDR-333 (sprawdzalem), choc jest to
zwykly dimm kingstone PC-266. Czym wiec rozni sie on od standardu
PC-333? A moze w tych nowych pamieciach wbudowany jest jakis
system dzielenia FSB na 5 dla PCI ?

Pozdrawiam
Piotrek