Re: WinXP lekkie przegięcie ...

Autor: Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl
Data: Tue 27 Nov 2001 - 07:45:14 MET

Dobra poradziłęm sobie.

Ponownie poustawiałem WinXp , tym razem ręcznie usługi systemowe.

Pomogłem sobie trochę sposobem optymalizacji WinXP podanym na jedej
amerykańskiej stronie. System działa teraz ok ale i tak zrezygnowałem z
używania jego w domu.

W pracy mam zainstalowany i jestem zadowolony.

W domu musiałem wywalić z powodu tego że jest sporo mniej wydajny w grach (na
moim Geforce1DDR 140/320Mhz). W Evolvie 1024x768x32bit spadła mi średnia z
90fps na 60fps , spory spadek zaobserowałem tez w SeriousSam (10%) , sporo
większy w DroneZ , a i same gry działały widocznie wolniej niz na Win98se.

No ćóż ja narazie zostaje przy WIn98 tym bardziej że zbytnio nie narzekam na
stabilnośc tego systemu ... Chodzi u mnie bardzo stabilnie i bezproblemowo..

Pozdrawiam
// Kaszpir ///