Re: Teac-nagrywarki

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 17:25:40 MET

Niejaki(a) ES <ela_at_skorska.net> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> No tak, klopoty zaczynaja sie w chwili awarii nagrywarki.
> Z tego, co wiem, awaryjnosc obu firm (LG i Teac) jest podobna - bardzo mala.

no... ja juz mialem ponad dwadziescia padnietych lg usiebie, wiekszosc
poleciala z laserem... hehe... a padnietego tika zem nigdy na oczy nie
widzial :)

pier* wasc glupoty o awaryjnosci - lg leci zdziebko latwiej od tika, ma
gorsza jakosc optyki, reszte mozna przezyc... jakos. ta ich cicha prace,
itp...