Sony kamera video DCR- TRV330 automatyczne wylaczanie

Autor: ben (smok_at_videotron.ca)
Data: Tue 27 Nov 2001 - 01:13:16 MET

posiadam kamere sony-dcr-trv330. automatycznie wylacza sie po 3.5 minutach
jak jest w stanie czuwania ( nie nagrywa ale w kazdej chwili jest gotowa do
nagrywania). Mam pytanie czy jest jakias mozliwosc wyloczenia tej funkcji.
nie moge sie doczytac w instrukcji jak to zrobic. Podlaczam kamere do
komputera i jak np. rozmawiam poprzez netmeeting to wylacza mi sie co
chwile. Prosze o pomoc . zbyszek
e-mail smok_at_videotron.ca