Re: Mysz radiowa

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 20:43:06 MET

"Piotr Nowak" <piotrus_at_pocztal.com>

> Eee to masz slabe baterie :)
> Nie ma nic do rzeczy czy jestes w biosie, dosie, windzie, czy linuksie.
> Klawiatura to klawiatura. Dziala albo nie :) Jak nie dziala to nowe
baterki

> Piotr Nowak

ŚP XJT mówił:
 -- Są trzy prawdy:
  -- moja prawda
  -- twoja prawda
  -- gówno prawda

Twoja prawda [tym razem] == tej ostatniej.

== -- oznacza znak tożsamości matematycznej,
czyli trzy kreski. :)

Klawiatura co jakiś czas traci kontakt
z nadajnikiem, gdy nie są zapuszczone
WinDosy. Nie wiem dlaczego. :)

Wcześniej myślałem, że traci ,,na amen", ale później
odkryłem, że po jakimś czasie ten kontakt jest ponownie
nawiązywany.

Lc. :)