Re: pentiumik III/IV

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 22:33:03 MET

"@r2r" <artur_at_symboliczna.net> wrote in message

> to ja bym nie chciał mieć takiego pecha jak Ty hehe :-). Wszystko ci sie
> sypie a mi jak na złość nic sie zepsuć nei chce (odpukać :-).

A mam zaczac wyliczac ile roznego sprzetu komputerowego wysypalo
mi sie w ciagu powiedzmy ostatnich 6miesiec. Lista byla by dluga :-)
Ale przynajmniej naszczescie malo sypia sie kompy, ktore
skladalem :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!