Re: wybor monitora

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 20:46:13 MET

> Czesc
> Jaki polecacie monitor 17 calowy.
> Musi osiagac duze rozdzielczosci od 1600 x 1280 (czy jakos tak) w
> gore, zeby mial w miare dobrej jakosci obraz,(ma byc idealnie plaski,

Nie sądzę, abyś znalazł taki który osiąga wyższe rozdzielczości. 1600 x 1200
to góra i to w nie wszystkich.
Pytanie - po co Ci tak wysokie rozdzielczości na tak małym monitorze?

> a nie z dolanym szklem na rogach)

Wydaje się, że tylko LG Flatron jest idealnie płaski

zeby byl dlugo wytrzymal, a nie
> zepsul sie po dwoch latach, no i najwazniejsze zeby po dlugiej pracy
> (pare godzin) nie bolaly oczy,( zeby je troche oszczedzal), zeby
> kosztowal do 1200 zl.

He, he. Ale myślę, że za 1400 to można by się zastanawiać.

> Wiem ze troche trudno to pogodzic, ale napewno znajdzie sie jakis
> model o tych parametrach.
> Na razie uzywam proview'a 14 cali, wiec wiadomo dlaczego chce zmienic,
> a pozatym nie dawno zlozylem sobie nowy komputer na athloniku 1,4 Ghz,
> a do takiej maszyny taki monitor to za bardzo nie pasuje.
> Z gory dzieki za pomoc
> Pozdrowienia
> Lukasz W.

Reasumując, mogę polecić LG Flatron 795FT. Aczkolwiek trzeba pooglądać.
Może coś z MAGów lub Samsungów.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm