Re: formatowanie dysku i kolejnosc instalowania elementow kompa

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 17:14:41 MET

From: Dyzio <dyzio_i_at_poczta.onet.pl>

> witam wszystkich grupowiczow i prosze o pomoc
> jak sformatowac dysk twardy a potem w jakiej kolejnosci zainstalowac
> poszczegolne urzadzenia?

Zadałeś pytanie trochę w stylu: "Mam samochód. Co zrobić aby nim jeździć? "
Napisz jaki masz komputer, co jest już na nim zainstalowane, jaki system
chcesz instalować, czy to jest Twój pierwszy komputer i pierwsza instalacja.
Bo na tak postawione pytanie, to mimo najlepszych chęci, trudno będzie
odpowiedzieć.

Pozdrowienia
Roman K.