Re: plyta na P4X266 czy ktos z tym cwiczyl?

Autor: EVilPig- (nospam_korred_at_irc.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 19:50:47 MET

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message

> Do czego ma sluzyc ten zestaw?

komputer nie jest dla mnie tylko dla goscia ktory uparl sie na PENTIUM4 i za
diabla nie moglem go przekonac na AMD.. (chociazby ze wzgledu na cene)
podejzewam ze bedzie uzywany jako typowy domowy komputer (wypalic plytke,
pograc, posiedziec w internecie etc).

> Stac Cie na takie polaczenie?

na P4 i rambusy? raczej nie dlatego zaproponowalem klientowi plyte na P4X266
jesli ma byc tanio i koniecznie P4. Klientowi wszystko jedno czy bedzie mial
DDR czy Rambusy.. tylko mi nie jest wszystko jedno.. bo nigdy nie budowalem
kompa w oparciu o P4X266.. dlatego pytam moze ktos juz cos z tym kombinowal.
Nie chce zaproponowac czegos z czym potem bede walczyl dlugie noce. Zestawy
na i845 i i850 mam juz przecwiczone.

--
Michal
korred_at_irc.pl