Re: karta graficzna - pytanie

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 18:36:59 MET

On Sun, 25 Nov 2001 23:19:00 +0100, "fly" <toc_at_master.pl> wrote:

>Elsa Erazor III czy Matrox Millenium G200 ?
>
>Jestem posiadaczem tej pierwszej i IMO obraz 2D nie jest najlepszy.
Rzeczywiscie, Matroxy daja lepszy obraz, ale nie powiedzialbym, ze
ELsa wyswietla slabo.
Porownywales to na tym samym monitorze?

>Przyznaje ze nie jestem zapalonym graczem i nie jest mi potrzebna karta
>zorientowana na obsluge 3D.
Kupuj Matroxa. chyba, ze jednak od czasu do czasu cos Cie najdzie
ijednak zagrasz.

>Potrzebuje karty graf. dajacej przede wszystkim b.dobry, ostry i stabilny
>obraz przy rozdzielczosci 1024x768 . Slyszalem, ze Matrox'y w tym wzgledzie
>sa b.dobre.
Matroxy wyswietlaja dobrze w kazdej rozdzialce ;-)
A tak BTW 1024 to zadna rewelacyjna rozdzielczosc.

>Czy warto zamienic Else na Matroxa ?
Jesli zupelnie ni potrzebujesz 3D to chyba tak.

>Czy za cene mojej obecnej karty kupie Matroxa G200 16MB ?
16MB nic Ci nie da w 2D! To sie przydaje tylo w 3D.
Moze poszukaj G400 Dualhead. Bedziesz mial dodakowe wyj. na monitor.
(Praca na dwoch monitoraach to sama radosc).

Pozdrawiam
GLide