Re: [offtopic] Re: Ile pradu ciagnie komputer?Powiedzcie.

Autor: cybergod (turel0[antyspamstring)
Data: Mon 26 Nov 2001 - 18:15:09 MET

<>uHo<> <uuhoo_at_go2.pl> napisał:
: > wiecie czym różni się blondynka od żarówki?
: > żarówka ciągnie napięcie, a blondynka na kolanach.
: To bylo nie smaczne :->

nie wiem czy TO jest smaczne czy też nie, gdyż nigdy nie próbowałem - tak
więc nie licz na wymianę doświadczeń. co prawda Bloodman chwalił się wszem
i wobec, że ssał, ale nie wspomniał czy robił to w pozycji "na klączka",
ani tym bardziej czy połykał. niemniej jednak lepiej do niego skierować się
zapytaniem - może coś wie. tym bardziej, że ma Amigę i 4-linijkowego siga.
ja ze swej strony mogę jedynie powtórzyć to co słyszałem: smak TEGO zależy
od diety.

ależ to obrzydliwe, w każdym domu jest obciągająca żarówka! należy tego
zabronić.

ps. znam też jeszcze inne dowcipy, ale są one tak obrzydliwe i offtopic, że
nie mam sumienia ich podsyłać. a nuż jakiś dziecko poskarży się księdzu i
nam biednym scenerom, niewinnym, w 100% niepokalanym, grupę zlikwidują,
albo co gorsza przeklną.

--
regards  | sex jest obrzydliwy! należy go zabronić!
cybergod |