Re: Monitor LG a USB

Autor: Miron (miron_at_idea.net.pl)
Data: Sun 04 Nov 2001 - 16:37:29 MET

Witam,

to po co dawali program mnt_usb, ktory sie ladnie instaluje, ale przy
uruchamianiu pokazuje puste okienko :)
Zajmuje to to 600KB na dyskietce i jakies zastosowanie chyba ma?
Na pewno nie sa to sterowniki do USB, tylko wlasnie program do ustawiania
monitora...

pozdrawiam,
Miron

PS: Zwykly HUB to mi dziala bez problemow, ale na razie nie mam nic pod USB
:) Po co sie w to pakowac, jak mi z Linuxem moze nie dzialac :)))

Użytkownik "Przemyslaw Osocha" <osocha_at_mech.pk.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Win2000....